zavřít

Vladimir 518 interview: Je důležitý ukájet předně vlastní chtíče (II.)


"Zvítězila u mě hudba, i když mě lidi dlouho vnímali jako rapujícího výtvarníka," porovnává Vladimir 518 preference svých aktivit. Jeden z nejúspěšnějších českých rapperů se však realizuje i jinde: propaguje publikaci o subkulturách Kmeny 0 a začíná psát knihou o architektuře.

zdroj: iREPORT.cz

V REKLAMĚ NA COCA-COLU BYCH NEHRÁL

Bigg Boss oslovuje spousta lidí, co nemají s rapem zkušenosti, chtěli by začít rapovat a nejlépe u vás. Vyhledáváš ty osobně talenty? Jak se člověk dostane pod Bigg Boss?
Velmi těžce. Pod Bigg Boss se žádný nový rapper nedostal od doby, co jsme ho založili. Teď přichází první výjimka, ten kluk se jmenuje Refew. Já bych hrozně rád přibral nový lidi, ale málokdy mě něco zaujme. Těch nabídek chodí fakt hodně, ale většinou to nejde ani doposlouchat. A pokud ti někdo napíše, že by rád začal rapovat, tak to je pro mě spíš jako vtip. Musí začít rapovat na jiném, než na největším a nejlepším labelu, který tady je. To je, jako bych já napsal do Český národní banky, že přemýšlím, že bych se začal věnovat finančnictví a jestli bych mohl u nich. To je asi podobně absurdní. Zároveň jsme otevřený a hledáme. Furt něco poslouchám, často lidi, který by mě zajímali, mají vlastní label nebo jsou už upsaný jinde. Šance tu je, ale je to výjimka a dostat se k nám je těžký.

Spolupracuješ s Jägermeisterem. Jak si vybíráš brandy, se kterýma svůj obličej spojíš?
Kdyby mi Coca-cola dala peníze na turné, tak bych si je vzal, kdybych měl v televizní reklamě otevírat nachlazenou Coca-colu, tak bych to neudělal. To je můj přístup k věci - jet velký turné s kapelou bez partnera nejde a podávat si na to granty mi přijde uhozený. Muzikou se živíme a dělat to jen jako koníček k zaměstnání odmítám. Spolupracuju s brandama, který mi jsou nějak sympatický a pro kulturu něco dělají. Jägermeister dlouhodobě podporuje různý alternativní žánry, vídám je ve ska i v punku a pro rap toho tady udělali hodně. Není to naše první spolupráce, ale kdyby mi řekli, abych hrál v jejich televizní reklamě, tak bych se hodně rozmýšlel, jestli to udělám. Nikdy jsem nic podobného neudělal, a kdybych to ano, muselo by to být za nějakých speciálních podmínek. Někdo reklamu dělat musí, někdo ji musí dělat dobře a někdo v ní musí hrát, ale jestli jsem to já, tím už si jistej fakt nejsem.

Na tvém Facebooku máš vystavených spoustu fanartů, odkud se to vzalo?
Mí fanoušci si vytvořili zvyk předělávat můj ksicht do různých variant, což mi přijde dobrý. Původně mi začali posílat obrázky mě, kreslili a kolážovali. Začal jsem to nahazovat na Facebook a z toho vznikly tyhle remixy. Samozřejmě tomu hodně přispělo i zkomolení jména na plakátě Vejšky: Vladimir 158. Těch věcí mám ohromný množství a jednou za čas něco nahodím pro vtip.

 

Pokračování rozhovoru naleznete v odkazu níže:

Odkaz na hudební novinky iREPORT


Osobnosti a filmy v článku