Dvanáctiletý syn Davida a Victorie Beckhamových pokračuje ve spolupráci s britskou oděvní značkou Buerberry.
Romeo se rozhodl kráčet ve stopách svých slavných rodičů a stát se pánským modelem. V kampani From London with Love ovšem převedl i své taneční schopnosti. Celý reklamní spot je totiž pojatý jako muzikál.
„Jde o oslavu všeho, co máme rádi – plášťů, našeho počasí, kašmírových šál, skvělé hudby a pochopitelně i spolupráce s úžasnými a talentovanými lidmi,“ komentoval povedené video kreativní ředitel Buerberry Christopher Bailey.
Připomeňme, že Romeo pro Bueberry poprvé pózoval předloni. Už v roce 2011 se však umístil na 26. místě v žebříčku nejlépe oblékaných britských mužů podle časopisu GQ, který ho označil za „celebritu budoucnosti“.
Bailey svého rozhodnutí dát talentovanému mladíkovi šanci rozhodně nemusí litovat. Kampaň propagující kolekci pro jaro/léto 2013, ve které Romeo zazářil po boku Cary Delevingne, údajně zvýšila prodeje o celých 13%.