Nicki Minaj byla nezvykle „přírodní“ při uvedení své kolekce pro americký řetězec

Zpěvačka, známá pro své divoké módní kreace a extravagantní make-up, se na pátečním uvedení její módní kolekce pro americký řetězec Kmart předvedla v nezvyklém přírodním looku.

Třicetiletá newyorská rapperka a textařka se na uvedení značky rozhodla ostatní nešokovat, jak u ní bývá zvykem. Na akci přišla v přiléhavých pastelově bílých šatech ke kolenům a tzv. nahém make-upu. Jedinou výstředností na jejím vzhledu byly leopardí lodičky na vysokém podpadku.

Porotkyně talentové soutěže Americký idol navrhla pro americký řetězec Kmart a e-shop ShopYourWay.com řadu doplňků a oblečení.

Nicki Minaj

Na svém Twitteru všem vzkázala, jak moc byla na tiskové konferenci dojatá a že se všichni mohou na její kolekci, která přijde na trh již brzy, těšit.

Rodačka z Trinidadu, vlastním jménem Onika Tanya Maraj, vydala dosud dvě studiová alba, která zaznamenala obrovský úspěch. Debutové album Pink Friday z roku 2010 dosáhlo předních pozic v hitparádách v USA a vyneslo jí platinovou desku.

Diskuze
Přidat do Google News

Sdílejte svůj názor