Nicki Minaj byla nezvykle "přírodní" při uvedení své kolekce pro americký řetězec
3. 3. 2013 – 18:15 | Magazín | Kateřina Vodrážková | Diskuze:
Zpěvačka, známá pro své divoké módní kreace a extravagantní make-up, se na pátečním uvedení její módní kolekce pro americký řetězec Kmart předvedla v nezvyklém přírodním looku.
Třicetiletá newyorská rapperka a textařka se na uvedení značky rozhodla ostatní nešokovat, jak u ní bývá zvykem. Na akci přišla v přiléhavých pastelově bílých šatech ke kolenům a tzv. nahém make-upu. Jedinou výstředností na jejím vzhledu byly leopardí lodičky na vysokém podpadku.
Porotkyně talentové soutěže Americký idol navrhla pro americký řetězec Kmart a e-shop ShopYourWay.com řadu doplňků a oblečení.
Na svém Twitteru všem vzkázala, jak moc byla na tiskové konferenci dojatá a že se všichni mohou na její kolekci, která přijde na trh již brzy, těšit.
Rodačka z Trinidadu, vlastním jménem Onika Tanya Maraj, vydala dosud dvě studiová alba, která zaznamenala obrovský úspěch. Debutové album Pink Friday z roku 2010 dosáhlo předních pozic v hitparádách v USA a vyneslo jí platinovou desku.