Miro Šmajda se rozhněval na český šoubyznys. Cítí se nedoceněný rádiovými a televizními dramaturgy, kteří prý jeho skladby z nejrůznějších důvodů odmítají hrát. Natočil proto videoklip ke skladbě Bullshit, kde se malému českému rybníčku vysmívá.
Podle Mira Šmajdy se "v rádiích hrají převážně osvědčené odrhovačky, v televizích se mladé rockové kapely nevidí a o muzikantech se píše v úplně jiných souvislostech, než s jejich hudbou". Svůj postoj muzikant demonstruje účelově hloupou skladbou Bullshit, v níž vystrkuje zadek do kamer a v textu dává do souvislostí výrazy jako elektropop, komerce a orgasmus pro rádia.
Je však na pováženou, zda-li je zrovna slovenský rocker tím pravým, kdo by měl o dění v českém showbusinessu kázat. Jak lze totiž brát vážně někoho, kdo na sebe víc než muzikou upozorňuje nepochopitelnými a opakovanými změnami identit, televizními rozpravami o balení holek a účastí a následnou kritikou pochybných evropských talentových soutěží?