zavřít

Justin Timberlake vedoucím MySpace? Facebooku, třes se!


Justin Timberlake udělal ve filmu Social Network ze sociálních sítí velkou věc. Teď z nich hodlá udělat fenomén i v reálném životě. A to konkrétně z jedné z nich - MySpace.

zdroj: Profimedia.cz


MySpace od společnosti New Corp odkoupila firma Specific Media. A právě pro tuto firmu bude třicetiletý zpěvák pracovat. Bude šéfem malého oddělení, které se má postarat o rozvoj sítě. V jeho zbrusu nové kanceláři sídlící v Beverly Hills bude šéfovat asi šesti zaměstnancům, kteří se budou téměř 24 hodin denně starat o to, aby MySpace rozkvétal a aby se možná časem postavil silné konkurenci, jímž je Facebook.

Šéf Specific Media oznámil, že se bude společnost společně s Justinem starat o to, aby se projekt oživil. Momentálně totiž stagnuje.


„Když jsme se s Justinem setkali a diskutovali o strategii, padli jsme si na stejnou notu," vysvětloval Vanderhook. Podle vyjádření Vanderooka si Justin libuje v pomáhání ostatním umělcům a vytváření nových prostorů pro vyjádření pocitů kohokoliv. „Byli jsme ohromeni, že s námi chce Justin spolupracovat a že jsme našli někoho tak zapáleného pro věc," uvedl.


Suma, kterou původně před šesti lety zaplatila společnost News Corp, činila 580 milionů dolarů. Specific Media teď sociální síť odkoupil za skoro stejnou sumu - 586,5 milionů. Nicméně tentokrát už se nejednalo o dolary. Jedná se o přepočet na české koruny. Specific Media odkoupila MySpace za 35 milionů dolarů, tedy asi 17krát levněji než byla původní kupní cena.

Timberlakova pomoc by možná mohla vdechnout síti MySpace úplně nový život a celý projekt kompletně osvěžit. Zároveň by podporoval video a hudbu, které už teď má síť k dispozici.

„Je potřeba místo, na kterém se fanoušci mohou setkat s oblíbenými baviči, poslouchat hudbu, dívat se na video, sdílet a objevovat nové věci a dostat se prostě do kontaktu," říká Timberlake. Myslí si, že MySpace takový potencionál má.

Do teď to vypadalo, že MySpace má své období za sebou a je ze hry venku. Postupně ho vyřazoval hlavní konkurent - Facebook. Stránky se díky velkému množství reklam zahltily a MySpace se zpomalil. I množství reklam bylo jedním z faktorů, který stál v čele bitvy Facebooku proti MySpace. Malé množství vyhrálo nad velkým.

Vanderhook uvedl, že MySpace koupil s úmyslem vrátit ho tam, kam patří. Zpět k hudebním kořenům. A právě Justin Timberlake by měl být tím pravým dílčím faktorem, který síť k cíli povede.