9 nejdivnějších produktů slavných celebrit
30. 5. 2016 – 12:58 | Magazín | Redakce Osobnosti.cz | Diskuze:
Každá celebrita staví svou popularitu na vlastní tváři, hlasu, jméně. Dává proto rozum, že si čas od času připomůžou prodejem či podporou nějakého komerčního předmětu. Jenže není reklama jako reklama, a nad mnohými nápady na produkty slavných zůstává rozum stát.
David Lynch's Coffee
Slavný režisér divnofilmů by rozhodně mohl prodávat nějaké návykové látky. Pokud však jeho David Lynch Organic Coffee neobsahuje opravdu velké množství kofeinu, stěží půjde o vhodný doplněk Lynchovy kinematografie.
Bill Wyman's Metal Detector
Někdejší basák a zakládající člen The Rolling Stones by jistě mohl prodávat kytary nebo hudební přehrávače - ale detektor kovu? Wyman má sice solidní výmluvu v tom, že hledání pokladů (anebo šrapnelů, hrníčků, opasků či jiného odpadu) je podle něj vrchovatě relaxujícím zážitkem.
zdroj: YouTube.com
Eva Mendes' Dinnerware Collection
Ačkoliv je latinskoameriký typ Evy Mendes v Americe mnohdy obsazován do rolí služek a hospodyň, nádobí s jejím logem nemohlo mít solidnější sukces - a bylo tak nakonec staženo. Už jen pro skutečnost, že sama Eva Mendes se pyšní čímkoliv, jenom ne pověstí domácí puťky.
Alice Cooper's Coopers’town Restaurant
Mnozí si možná ještě pamatují na fiasko, kterým byl řetězec rychlého občerstvení Planet Hollywood. Bohužel mezi takové nepatří hudebník Alice Cooper. Ten v americkém Phoenixu rozjel vlastní podnik servírující kuřecí stehna po deseti kusech za $10, anebo třeba polívky plné chilli.
Snoop Dogg's Men’s House Shoes
Možná, že se Snoop Dogg proslavil jako drsný, marihuanou čpící rapper. Ve chvílích volna však zjevně miluje měkké, hebké pantofle, které spolu se svým jménem nabízí jako oficiální produkt.
Sofia Coppola's Champagne in a Can
Svou vlastní značku alkoholu představilo mnoho celebrit. Většina z pitiv přitom nebylo valné kvality. Avšak Sofia Coppola přebila všechny své konkurenty famózním nápadem vložit údajně kvalitní šampaňské do plechovky!
Chuck Norris a ostré pokrytí T-Mobile
Byť v tomto případě nejde o oficiální produkt, nýbrž pouhé využití něčího jména v reklamní kampani, svůj zářez mají i Češi. Místní lokálka T-Mobile se totiž před pár lety nebála zneužít nebohého Chucka Norrise, držitele černého pásu a řady ocenění bojových umění, a nechat ho omdlévat při pohledu na likvidaci kapra.
Máslo Ozzyho Osbourna
Reklamy s celebritami nemusejí být nutně zlé - třeba Ozzy se objevil v upoutávce na margarín po boku svého dvojníka, přičemž celá pointa bylo podtržena mottem "nemohu uvěřit, že to není máslo". Přesto je spojení mazlavého pokrmu a slavného hudebníka poněkud... znepokojivá.
zdroj: YouTube.com
Bob Dylan a ženské spodní prádlo
Pomyslnou cenu za nejdivnější propagaci však vyhrává písničkář Bob Dylan, který se v roce 2004 objevil jako tvář... značky spodního prádla Victoria's Secret. Nakonec nejuspokojivějším vysvětlením jeho přítomnosti je snad jenom sofistikovaný vtip.
zdroj: YouTube.com